Se indlæg
 Udskriv debat
Thaikvinde overfaldet med kniv
roald
Lørdag morgen blev en thaikvinde stukket med kniv i halsen i Horsens

http://hsfo.dk/al...ved-halsen

roald
Den 44-årige kvinde, der blev overfaldet med kniv på en massageklinik i Vestergade tidligt lørdag morgen, er nu kommet så meget til hægterne, at politiet kan afhøre hende.

Angiveligt handlede overfaldet om et røverisk overfald, men det må den nærmere efterforskning vise, oplyser Sydøstjyllands Politi til Horsens Folkeblad.

Kvinden blev stukket i halsregionen og har været indlagt på intensivafdelingen på Regionshospitalet Horsens. Hun blev allerede lørdag eftermiddag meldt uden for livsfare.

Anonym Bruger
Til hest
Redigeret af Anonym Bruger d. 28/01-2013 05:10

Peder1968
Øhh. hvor står det det er en Thaikvinde?

Lung Yao
Peder1968 skrev:

Øhh. hvor står det det er en Thaikvinde?

Insider viden Angel

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

roald
Ja-insider viden , var til en thaifest lørdag hvor der var en del thaikvinder de fortalte det og jeg husker hende ,hun har tidligere boet i Herning.
Jeg kunne godt fortælle mere men må hellere lade være

Lung Yao
roald skrev:
Ja-insider viden , var til en thaifest lørdag hvor der var en del thaikvinder de fortalte det og jeg husker hende ,hun har tidligere boet i Herning.
Jeg kunne godt fortælle mere men må hellere lade være

Ja, det må du heller lad være med, da nogle her kunne drage "hurtige konklusioner" ( spydige insinuationer som fx. "stamgæst" ) og det vil du IKKE have fortjent at have hæftet på dig .

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

roald
Stamgæst ?? Jeg kender hende fra Herning dengang boede hun med hendes danske mand og hendes thaibørn ,og havde et alm. fabriksarbejde

Spring til debat: