Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Den 44-årige kvinde, der blev overfaldet med kniv på en massageklinik i Vestergade tidligt lørdag morgen, er nu kommet så meget til hægterne, at politiet kan afhøre hende.
Angiveligt handlede overfaldet om et røverisk overfald, men det må den nærmere efterforskning vise, oplyser Sydøstjyllands Politi til Horsens Folkeblad.
Kvinden blev stukket i halsregionen og har været indlagt på intensivafdelingen på Regionshospitalet Horsens. Hun blev allerede lørdag eftermiddag meldt uden for livsfare.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Ja-insider viden , var til en thaifest lørdag hvor der var en del thaikvinder de fortalte det og jeg husker hende ,hun har tidligere boet i Herning.
Jeg kunne godt fortælle mere men må hellere lade være
roald skrev:
Ja-insider viden , var til en thaifest lørdag hvor der var en del thaikvinder de fortalte det og jeg husker hende ,hun har tidligere boet i Herning. Jeg kunne godt fortælle mere men må hellere lade være
Ja, det må du heller lad være med, da nogle her kunne drage "hurtige konklusioner" ( spydige insinuationer som fx. "stamgæst" ) og det vil du IKKE have fortjent at have hæftet på dig .
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]