Se indlæg
Opsøgende arbejde blandt prostituerede er en succes
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/06-2013 07:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Longway skrev: hugoboerge skrev: Bjarke85 skrev: Det var jo ikke for at benægte fakta, men blot sige alle fra isaan er altså ikke ludere eller analfabeter ! og det kan jeg jo kun argumentere med eksempler, så kald det bare solstråle historier. Stoerstedelen af Thailands befolkning kommer fra Isaan, saa lad det nu vaere. Maaske skulle denne traad lukkes, webmaster ? 1/3 del er ikke stoerstedelen...............og hvorfor dog lukke traaden ? Hvis nu vi deler Thailand op i de officielle omraader som er Bangkok, Central, North East, North and South saa forholder det sig saaledes at NE eller Isaan taeller en befolkning paa ca. 21.6 mio og naeststoerste er Central med 15.9 mio, North kommer herefter med 11.8 mio, South med 8.9 mio og endelig Bangkok med 5.7 mio. Saa efter min maalestok saa kommer stoerstedelen af Thailands befolkning fra Isaan at det saa udgoer en trediedel af den samlede befolkning er saa noget helt andet. Ja hvorfor lukke traaden, godt spoergsmaal, men jeg syntes at det lugtede lidt for meget af fordomme mod Isaan befolkningen og isaer kvinderne. Bare min mening. Nedenfor er et laeserindlaeg til Stickman. http://www.stickm...er291.html Thailand - Population, Poverty and Prostitution |
|
|
Longway |
Lagt på d. 05/06-2013 08:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Det har da intet med fordomme at goere, hverken mod isaan eller isaan kvinder. Der da visse ting i denne verden som man ikke kan skjule, og hvorfor skulle man ioevrigt ogsaa det. Denne traad kunne saamaend ligesaa godt have omhandlet en fattig del af filipinerne. Isaan er da fyldt med skoenne mennesker, jeg ved da godt at mange farang har en kone som stammer fra isaan..........Og ? det er jo slet ikke det jeg er inde paa, jeg er blot inde paa, at der er en kraftig trafik af VISSE kvinder fra isaan til turiststederne, noget af den trafik finder vej til; en bar, andre finder vej til en fabrik. De fleste soeger vel der hen hvor der findes maelk og honning ! ( Jeg laeser ikke Stickman ) Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 05/06-2013 08:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
jeg som troede,at overskriften ,,opsøgende arbejde blandt prostituerede er en succes" betød, at de havde mange kunder......men så drejer det sig mest om kvinder fra et bestemt område i thailand....................der kan man bare se.........en rigtig god fars dag....................... |
|
|
Longway |
Lagt på d. 05/06-2013 08:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Du har ret Chaingmai, det var mig som koerte traaden af sporet, det beklager jeg.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/06-2013 13:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Longway skrev: Det har da intet med fordomme at goere, hverken mod isaan eller isaan kvinder. Der da visse ting i denne verden som man ikke kan skjule, og hvorfor skulle man ioevrigt ogsaa det. Denne traad kunne saamaend ligesaa godt have omhandlet en fattig del af filipinerne. Isaan er da fyldt med skoenne mennesker, jeg ved da godt at mange farang har en kone som stammer fra isaan..........Og ? det er jo slet ikke det jeg er inde paa, jeg er blot inde paa, at der er en kraftig trafik af VISSE kvinder fra isaan til turiststederne, noget af den trafik finder vej til; en bar, andre finder vej til en fabrik. De fleste soeger vel der hen hvor der findes maelk og honning ! ( Jeg laeser ikke Stickman ) Maaske skulle du laese Stickman en gang imellem. Det skader ikke. Den link jeg refererer til er ikke daarlig. |
|
Spring til debat: |