Se indlæg
7-årige pige udvises
|
|
jh |
Lagt på d. 08/11-2013 18:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Det er vel ikke så svært at forstå han har fået alt hjemmefra har aldrig prøvet at lave noget,nu sider han i en ministerpost til en kæmpe løn og pension så han får jo aldrig problemer med noget som helst.Så han er da ligeglad med alle andre personer. PS Sony Tak for link. http://www.skrivu...start/3110 Redigeret af jh d. 08/11-2013 18:44 |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 08/11-2013 19:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Har lige set TV2 nyhederne, godt vi vil give nogle hjemløse rumænier bedre muligheder for at blive her, v.h.a Københavns kommune. I indslaget siger de selv til sidst at de måske nu kan tage deres familie herop... De skal slet ikke være her. 2 indslag efter kommer der et indslag med Im og hendes mor. Hun har en tandbøjle ( fra den danske tandregulering ) og den skal selvfølgelig ud nu hvor de skal ud af landet Moderen er næsten færdig med sin uddannelse og kan begynde at bidrage til samfundet som en alm. dansk borger. Ikke en intention om at udnytte systemmet. Nogle gange ryster jeg bare på hovedet over at være dansk. En lov er en lov, men er der fejl burde det komme den anklagede tilgode, og her er der en fejl da loven ikke var tilsigtet på dette men på proforma ægteskaber. Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 08/11-2013 19:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Jeg er bare så flov over vores "store" opreklamerede åbenhed, venlighed og imødekommenhed overfor fremmede, bare de ikke kommer fra Asien! HALLO, hvad pokker foregår der i hovedet på politikerne, nu siger Socialkammeraterne at det jo ikke var meningen med loven og at det nu må ændres .... hvad pokker hjælper det den stakkels familie som er straffet rigeligt i forvejen, tak for kaffe sir jeg bare, føj
- mai pen rai - tchun! |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 08/11-2013 20:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Jeg forstår ikke at Socialkammeraterne vil enter loven nu når der er 16 munder siden han døde efter min mening så burde de ha gjordt der kort tid efter eller da di hade overtaget regeringsmagten
Come As You Are
|
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 08/11-2013 20:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
ja en rigtig træls sag og der er kun tabere!!!!!!!!!!!!!! Jeg håber virkelig at der nu sker noget i regeringen,men det hjælper jo ikke den stakkels mor og datter. jeg sidder også med en dårlig smag i munden over hvordan vi kan behandle folk sådan og på den anden side åbner vi vores arme for eu borgere fra Pl,Ro;Bg osv som for nogle vedkommende bare er her for at begår kriminalitet og selvom de får indrejseforbud dukker de op igen og igen. Men vi kan jo håbe på at de nu bliver overarbejde på borgen,så vi kan undgå flere af disse sager. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 08/11-2013 20:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Det gaar godt i verdens lykkeligste land, de aeldre danskere kan ikke komme i bad naar de vil, udlaendinge som goer en indsats bliver sparket ud med fuld musik, de kriminelle udlaendinge faar i pose og saek, der bliver sendt masser af penge til mystiske lande, hvor de saa havner i korrupte lommer og en tavs justistisminister som bare vil moerkelaegge det hele.....Gudfader bevares et cirkus ! Men der jo heller ingen i danmark som gaar paa barikaderne, de sidder blot og fedter med deres beskeder paa bl. a. facebook..INGEN ACTION ! Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
jh |
Lagt på d. 08/11-2013 20:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Ja så sider man og læser "på link" at 234 personer har fået stsborgerskab i dag pga af lempede regler.Det var sku bedre man hjalp den stakkels kvinde og hendes datter da dette er alvorgelig fejl fra regerings side. http://www.b.dk/p...borgerskab http://www.skrivu...start/3110 PS HÅBER ALLE VIL SKRIVE UNDER PÅ SIDSTE LINK. |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 08/11-2013 21:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Longway skrev: Det gaar godt i verdens lykkeligste land, de aeldre danskere kan ikke komme i bad naar de vil, udlaendinge som goer en indsats bliver sparket ud med fuld musik, de kriminelle udlaendinge faar i pose og saek, der bliver sendt masser af penge til mystiske lande, hvor de saa havner i korrupte lommer og en tavs justistisminister som bare vil moerkelaegge det hele.....Gudfader bevares et cirkus ! Men der jo heller ingen i danmark som gaar paa barikaderne, de sidder blot og fedter med deres beskeder paa bl. a. facebook..INGEN ACTION ! Du har ret mange er det kun blevet til beskeder på fb og andre sider. Men her bliver der til mere, i morgen er der fakkel optog fra Aabybro Skole. Borgere laver fakkeloptog for Im I morgen klokken 17 vil borgere lave fakkeloptog i Aabybro for at vise støtte til Im og hendes mor. Senest er der via facebook startet en indsamlingskonto, som blandt andet skal indsamle penge til en eventuel ankesag. Og nu er der også taget initiativ til et fakkeloptog, som bliver en realitet i morgen klokken 17 i Aabybro. Rigtig mange har allerede tilkendegivet, at de vil møde op foran Aabybro Skole klokken 17 for at tænde fakler og i fællesskab forsøge at gøre noget for at forhindre, at familien skal forlade landet. - Fakler kan købes for 20 kroner, og overskuddet går til den nyoprettede konto, skriver initiativtager Morten Kleessen i facebookgruppen. http://www.tv2nor...kel/280859 Mere nyt her: Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 08/11-2013 21:57
|
Thomas72 skrev: Longway skrev: Det gaar godt i verdens lykkeligste land, de aeldre danskere kan ikke komme i bad naar de vil, udlaendinge som goer en indsats bliver sparket ud med fuld musik, de kriminelle udlaendinge faar i pose og saek, der bliver sendt masser af penge til mystiske lande, hvor de saa havner i korrupte lommer og en tavs justistisminister som bare vil moerkelaegge det hele.....Gudfader bevares et cirkus ! Men der jo heller ingen i danmark som gaar paa barikaderne, de sidder blot og fedter med deres beskeder paa bl. a. facebook..INGEN ACTION ! Du har ret mange er det kun blevet til beskeder på fb og andre sider. Men her bliver der til mere, i morgen er der fakkel optog fra Aabybro Skole. Borgere laver fakkeloptog for Im I morgen klokken 17 vil borgere lave fakkeloptog i Aabybro for at vise støtte til Im og hendes mor. Senest er der via facebook startet en indsamlingskonto, som blandt andet skal indsamle penge til en eventuel ankesag. Og nu er der også taget initiativ til et fakkeloptog, som bliver en realitet i morgen klokken 17 i Aabybro. Rigtig mange har allerede tilkendegivet, at de vil møde op foran Aabybro Skole klokken 17 for at tænde fakler og i fællesskab forsøge at gøre noget for at forhindre, at familien skal forlade landet. - Fakler kan købes for 20 kroner, og overskuddet går til den nyoprettede konto, skriver initiativtager Morten Kleessen i facebookgruppen. http://www.tv2nor...kel/280859 Mere nyt her: Tak Thomas72,for nogle gode links og roder man lidt i dem,så kommer der nogle ting frem bla at en sfér der kommenterer på sagen og siger nu kan der desværre ikke gøres noget i denne sag fordi det er forsent,hallo så vågn dog op og find ud af hvad der sker i vores lille andedam. |
|
|
mobbe |
Lagt på d. 08/11-2013 23:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Fuldstændig rigtig hvad longway skriver, der er ingen der går på barrikaderne, danskerne råber lidt op og efter kort tid så er det glemt. Det skulle lige være nogle med en anden religion, så havde det skabt stoe overskrifter. Ikke lang tid siden vi havde lidt omtale om Halal kød og slagtning, det var oppe ganske kort tid tror ikke der skete noget overhovedet. Ja, Danskerne er et meget fredeligt folkefærd, finder sig i næsten alt. |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 09/11-2013 00:23
|
En hel by på barrikaderne Borgere i Aabybro raser over udvisningen af syv-årig pige og hendes mor AABYBRO: Sagen om den syv-årige Im Nielsen og hendes mor Suthida, der søndag udvises af Danmark har fået borgerne i Aabybro på barrikaderne. 11. oktober besluttede Retten i Hjørring nemlig at opretholde Udlændingestyrelsens udvisning af Im og hendes mor, efter at Suthidas mand, Johnny Nielsen, døde af kræft i 2012. Efter 16 måneders opslidende slagsmål med de danske myndigheder opgav en nedbrudt Suthida den dag kampen med de danske myndigheder. Og undlod at anke afgørelsen. ... http://www.nordjy...0/112/1513 Fra DR: Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 09/11-2013 13:56
|
Im nu også i de Thailandske medier Historien om den 7-årige Im fra Aabybro er nu også nået til Thailand Nu er historien om Im og hendes Thailandske mor også nået om på den anden side af jorden. Et Thailandsk medie i Bangkok beskriver den tragiske historie om familien, der er blevet udvist, fordi Im's stedfar er død af kræft. ... http://www.tv2nor...kel/280910 Trist at vores lands omdømme skal skades på den måde. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
Longway |
Lagt på d. 09/11-2013 14:28
|
At de nu vil lave loven om, det hjaelper jo ikke i dette tilfaelde...og i oevrigt tror jeg at vi blot er ude i en gang flaesk, det er set foer. Hvis man ville goere noget, saa kunne det selvfoelgelig lade sig goere, men ingen vil tage ansvar, denne sag er noget af det mest svinske jeg laenge har oplevet, ja man tror at det er loegn at det kan ske. Jeg tror at loebet er koert, Su og Im bosaetter sig i Khon Kaen.... Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 09/11-2013 15:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
Jeg savner info om sagen er anket til højere retsinstans. M.v.h. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 09/11-2013 16:00 |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 09/11-2013 16:20
|
Ifølge et af de link Thomas72 oploadede,så har de opgivet at anke til landsretten,desværre for det kunne måske være nok tid til at de kunne nå at komme ind under en ny lov. |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 09/11-2013 16:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
jydetampen skrev: Ifølge et af de link Thomas72 oploadede,så har de opgivet at anke til landsretten,desværre for det kunne måske være nok tid til at de kunne nå at komme ind under en ny lov. Hvis sagen ikke er anket, er der naturligvis en grund dertil - Denne grund kunne jeg godt tænke mig at høre om - Er det f.eks. pga. økonomi ? M.v.h. Fotofreak |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 09/11-2013 17:20
|
Moderen siger i et interview at hun ikke orker en " tur " til gennem retsmaskinen. Læste jeg på TV2/Nord Suthida Nielsen, som inden længe ville have afsluttet sin uddannelse til social- og sundhedshjælper, fortæller til TV2 Nord, at hun ikke kan klare endnu en tur gennem retssystemet, og at hun, selv om hun er ked af at skulle rejse, er lettet over at have fået en afklaring på sagen.
Redigeret af taxidriver990 d. 09/11-2013 17:27 Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
maichai |
Lagt på d. 09/11-2013 17:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
Jae Danmark er et rigtigt retssamfund Hvor man lader muslimske kriminelle gøre som de vil på grund af frygt Men hader alle andre udlændinge som gerne vil bidrage til det danske såkaldte retssamfund Igen en ufattelig udlændinge afgørelse af et retssamfund Men i der bor i Danmark prøv at huske når i stemmer MVH.Maichai Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
Longway |
Lagt på d. 09/11-2013 17:48
|
Saa er de gaaet paa barrikaderne. [img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1391858_10152001979664736_1836569839_n.jpg[/img] is not a valid Image. BRAVO ! Mvh. Chiliposen.
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 09/11-2013 18:00
|
@Longway, med " all due respect " så er det nok ikke noget der hjælper en dyt. Den sag er færdig, desværre; og der er ikke meget kød på en " asiat ", de fylder simpelthen ikke nok i dagligdagen i DK. De passer bare deres og gør ikke meget væsen af sig, altså som en ganske alm dansk kernefamilie og derfor sker der nok ikke mere i denne omgang Nej man skal være højt råbende og té sig som en tosset så hjælper det .... Ikke for at ændre tråden eller lignende, men er DK så ikke bedre end TH til at lade en forældre blive i landet ? Jeg tænker her på at selv om du får et barn med din thai hustru i Thailand, så er det ikke noget der udløser noget permanent ophold. Bare en tanke. Føler med den stakkels moder, hun står overfor en stor opgave, specielt når Im tror at hun bare skal ud at rejse. Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
Spring til debat: |