Se indlæg
Min støvsuger er fra Thailand og hun hedder Nan
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 04/07-2013 13:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
PeterS skrev: og dør nok inden for en kort årrække (kan man håbe) Ja men så vil jeg da hoppe med på vognen og ønske Klaus Pagh død. Det er gode råd man kan finde på DTW. Og kald det bare provokationer. Lad mig omformulere. Klaus Pagh, udtaler selv at hans kone er en støvsuger (dvs. hun er "købt" til formålet) I den forbindelse, er jeg så fræk at antage, deres forhold ikke er ægte kærlighed. Og i den forbindelse, håber jeg på hendes vegne, at Klaus Pagh hurtigst muligt stiller træskoene, så hun kan arve en masse penge, komme tilbage til Thailand, og få sig et godt liv. Hun er trods alt stadig kun i 30'erne jo. Jeg har intet personligt ønske om at Klaus Pagh dør, da jeg ikke kender ham personligt |
|
|
zapper |
Lagt på d. 04/07-2013 14:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
bjarke85 hvad er ægte kærlighed ? |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 04/07-2013 16:47
|
Det ville du vide hvis du havde prøvet det |
|
|
zapper |
Lagt på d. 04/07-2013 17:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
det er jo kun envejs du kan vide. Hvad din partner føler for dig inderst inde, det aner du ikke en hujende fis om, og er det en thaipige så er du helt på Buddhas mark. Men enhver er salig i sin tro................ |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 04/07-2013 17:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Hehe. Godt svar |
|
|
PeterS |
Lagt på d. 04/07-2013 17:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 231 |
Hvem har dog snakket om kærlighed. Er det fordi hun er thai og har lavet en god forretning det gør ondt. Hvis Nancy forbliver sammen med mig i en vis årrække, er hendes fremtid sikret økonomisk. Hun får et pengebeløb, der faktisk vil gøre hende til en velhavende kvinde efter thailandsk målestok, har Klaus Pagh tidligere udtalt til Ekstra Bladet. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 04/07-2013 17:35
|
PeterS skrev: Hvem har dog snakket om kærlighed. Er det fordi hun er thai og har lavet en god forretning det gør ondt. Hvis Nancy forbliver sammen med mig i en vis årrække, er hendes fremtid sikret økonomisk. Hun får et pengebeløb, der faktisk vil gøre hende til en velhavende kvinde efter thailandsk målestok, har Klaus Pagh tidligere udtalt til Ekstra Bladet. Lige præcis jo det er ikke kærlighed, men mere en slags kontrakt. Og derfor håber jeg på hendes vegne, at manden afgår ved døden inden for en kort årrække så hun kan få disse penge og komme ned og nyde livet istedet for at bo sammen i kolde danmark med en mand på knap 80 år :S |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 04/07-2013 17:38
|
zapper skrev: det er jo kun envejs du kan vide. Hvad din partner føler for dig inderst inde, det aner du ikke en hujende fis om, og er det en thaipige så er du helt på Buddhas mark. Men enhver er salig i sin tro................ Du må være ret usikker på dig selv, når din tiltro ikke er større til forhold kan kun sige, du mangler at opleve kærlighedens fulde magt, hvis du oprigtigt tror på det du selv skrev. Du er slet ikke i tvivl om din partner elsker dig, hvis hun gør det |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/07-2013 17:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Bjarke85 skrev: Du er slet ikke i tvivl om din partner elsker dig, hvis hun gør det Nettet er fyldt med faranger, der slet ikke var i tvivl om, at deres thaipige elskede dem. For øvrigt lidt trist så lidt humoristisk sans nogle af medlemmerne her har. Selvfølgelig var det en joke fra Paghs side. Den ramte åbenbart lidt hårdere, end når rent danske par joker med, at deres opvaskemaskine hedder Bente, Bent eller noget helt tredje. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 04/07-2013 18:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Jeg tror bare at jeg Zapper videre. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 04/07-2013 18:01
|
Kim Ludvigsen skrev: Bjarke85 skrev: Du er slet ikke i tvivl om din partner elsker dig, hvis hun gør det Nettet er fyldt med faranger, der slet ikke var i tvivl om, at deres thaipige elskede dem. For øvrigt lidt trist så lidt humoristisk sans nogle af medlemmerne her har. Selvfølgelig var det en joke fra Paghs side. Den ramte åbenbart lidt hårdere, end når rent danske par joker med, at deres opvaskemaskine hedder Bente, Bent eller noget helt tredje. Ja, men prøv dog og kig på de stakler man ser i youtube videoerne eller dokumentar programmerne ?? Det er jo lige før Bente nede fra havnen knap nok ville kunne elske sådan en.. Hvad der så får en mand til at tro hende den 25 årige dejlige smukke pige gør, er mig en gåde men jo jo, naivitet er jo ikke en forbrydelse i hverken vores eller deres samfund |
|
|
milex |
Lagt på d. 04/07-2013 18:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Ak ja, der kom ungdommens uvidenhed ind. 'Du er slet ikke i tvivl om din partner elsker dig, hvis hun gør det ' Lyder som teenagere der er forelsket. Iøvrigt gør den kære Klaus jo ikke andet end du selv gør Bjarke, nemlig underholder kvinden, dermed mener jeg økonomisk. Iøvrigt kunne jeg mistænke dig for at være bedemand - med al den død du ønsker over andre mennesker. Iøvrigt drejede artiklen i BT sig om robot-støvsugere, jeg har en - og de er ikke meget værd. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 04/07-2013 18:15
|
milex skrev: Ak ja, der kom ungdommens uvidenhed ind. 'Du er slet ikke i tvivl om din partner elsker dig, hvis hun gør det ' Lyder som teenagere der er forelsket. Iøvrigt gør den kære Klaus jo ikke andet end du selv gør Bjarke, nemlig underholder kvinden, dermed mener jeg økonomisk. Iøvrigt kunne jeg mistænke dig for at være bedemand - med al den død du ønsker over andre mennesker. Iøvrigt drejede artiklen i BT sig om robot-støvsugere, jeg har en - og de er ikke meget værd. Ja for faen Milex, jeg er en 27 årig knægt, der har købt mig en enlig mor på 29 fra en gogo-bar og da hun smilede til mig, var jeg sikker på hun var forelsket i mig, så nu binder jeg alle mine værdier i hendes navn, og om ganske få år har hun rippet mig for alting, og så er jeg på lige fod med dig ? Naaah, aint gonna happen, sorry bro |
|
|
PeterS |
Lagt på d. 04/07-2013 18:18
|
Ja men prøv dog at se de forargede bag TV skærmen, og se så her på folk der poster penge til thailand til deres koner og kærester og så forarges over en klokkeklar aftale mellem 2 voksne mennesker. Og hvorfor tror du hun vil tilbage til thailand når Pagh er væk? manden har adopteret hendes datter og nu har hun muligheden for både en god skolegang og uddannelse. Så glem nu den forargelse og vælten rundt i Se og Hør stof, som vi aldrig læser. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 04/07-2013 18:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Bjarke. Naar du nu er blevet oekonomisk pumpet, saa er der en del her paa siden som kan forstaa...Gaar det godt med jeres forhold, saa er der ingen som kan forstaa. Gu' ved hvor mange farang faar dette, ja, naermest had fra fra, er det fra dem selv, efter de er blevet braendt af ? det tror jeg ! Men paa den anden side set, med de holdniger som der bliver givet udtryk for, ja saa skal det jo gaa galt. " ja, thaipiger er til salg " " Hvis man foeler gensidig kaerlighed, saa er man paa Buddhas mark " " Hvad er aegte kaerlighed " Osv................ Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 04/07-2013 18:29
|
PeterS skrev: Ja men prøv dog at se de forargede bag TV skærmen, og se så her på folk der poster penge til thailand til deres koner og kærester og så forarges over en klokkeklar aftale mellem 2 voksne mennesker. Og hvorfor tror du hun vil tilbage til thailand når Pagh er væk? manden har adopteret hendes datter og nu har hun muligheden for både en god skolegang og uddannelse. Så glem nu den forargelse og vælten rundt i Se og Hør stof, som vi aldrig læser. Det bliver da først rigtig skammeligt at kalde sin "kone" en støvsuger, når det ikke er kærlighed, og det blot er en aftale mellem 2 mennesker.. Joke eller ikke joke. Kunne han så ikke have nøjes med at hyre en rent profressionelt til rengøring osv. ? Siden det skal være hans kone, går jeg ud fra der ligger mere i det, bla. sex ? Så er der jo næsten tale om menneskehandel ? Dog frivilligt fra hendes side, og gemt bag et ægteskab. Det er da en klassisk eksempel på de fordomme der florere og som mange af os med en thai kone/kæreste er trætte af. At han så indrømmer det i avisen og joker om det, gør det da ikke mindre klamt. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 04/07-2013 18:31
|
Longway skrev: Bjarke. Naar du nu er blevet oekonomisk pumpet, saa er der en del her paa siden som kan forstaa...Gaar det godt med jeres forhold, saa er der ingen som kan forstaa. Gu' ved hvor mange farang faar dette, ja, naermest had fra fra, er det fra dem selv, efter de er blevet braendt af ? det tror jeg ! Men paa den anden side set, med de holdniger som der bliver givet udtryk for, ja saa skal det jo gaa galt. " ja, thaipiger er til salg " " Hvis man foeler gensidig kaerlighed, saa er man paa Buddhas mark " " Hvad er aegte kaerlighed " Osv................ Jeg kunne ikke være mere enig med dig Longway. Det er næsten som om folk hungre efter mit forhold skal gå galt, så de kan sige HAH SE HVAD VI SAGDE !! Der er enorm meget bitterhed rundt omkring, det har jeg erfaret da jeg kom ind på diverse dans/thai fora. Men hva Longway, vi har intet at skulle bevise Vi kan nyde livet mens folk er bitre over vores succes |
|
|
milex |
Lagt på d. 04/07-2013 18:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
'og om ganske få år har hun rippet mig for alting, og så er jeg på lige fod med dig ? Smile' Beklager, Ikke nogen der har rippet mig for noget som helst, og betaler ikke til en kvinde i Thailand. Og du får mig ikke ned på et niveau hvor vi skal til at diskutere hvor meget vi hver især tjener om måneden. Sorry - |
|
|
PeterS |
Lagt på d. 04/07-2013 18:49
|
Tråden handler om Klaus Pagh og hans kone Nancy, der har indgået en aftale, som ser ud til at passe begge fortrinlig. Nancy har fået et økonomisk godt liv for hende og datteren gennem ægteskebet. Når Pagh så er væk (håber han har mange år i sig til at forskønne hendes tilværelse) så er hun en rig kvinde efter thailandske forhold og kan selv vælge om hun vil bo i DK eller thailand. At nogen der kender de forhold mange thaier lever med i turist områderne, så fatter jeg ikke man kan blive så forarget at man ønsker en sød og hjælpsom thai tilbage til, ingenting. |
|
|
natty |
Lagt på d. 04/07-2013 18:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Herregud, manden er vel ved at være så dement, at han ikke kan kende forskel på en Nan og en støvsuger. I øvrigt sker det ofte med den diagnose, at patienten synes at han/hun er rigtig morsom og griner af sine egne jokes. Ofte kan de ikke skelne virkelighed fra fantasi, men de kan samtidig være ekstremt ærlige til det pinlige, når de beskriver hvordan de oplever virkeligheden. ....og ærlig, det er han da! Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Spring til debat: |