Se indlæg
Flere udlændinge sælger sex i Aarhus
|
|
Frank |
Lagt på d. 05/03-2014 19:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jeg tvivler på om folk, som beskriver Isaan som forfærdeligt for dem, som bor der, har opholdt sig særlig længe i området. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 05/03-2014 19:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
Nu har jeg jo aldrig sag alle i isaan, eller overhovedet nævnt isaan. Det var JS der skrev isaan Faktum er bare, at pigerne der bliver prostitueret, det er om det er i Thailand, eller et andet land, er fra fattige kår, og de lave sociale lag. Det viser al forskning og historie, det er simpelthen indiskutabelt. Så i kan blive ved med at fortælle om hvor fint og nemt de har det lige fra nu af og til jul, det ændre ikke på at det er indbildning i jeres små hjerner, så i kan holde jer selv og jeres handlinger ud. Der er sku da ingen raske eller med en normal levestandard der vil sælge sig selv og flytte uden videre til et andet land. Vågn dog op for fanden. Slut herfra, gider ikke mere |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/03-2014 19:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Der er sku da ingen raske eller med en normal levestandard der vil sælge sig selv og flytte uden videre til et andet land. Vågn dog op for fanden. Så læs dog for f.... den rapport jeg har linket til. Du vil kunne udvide din horisont og kunne nuancere dine udbrud |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/03-2014 00:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Af en mand der påstår at han kæmper de svages sag, har jeg sgu aldrig oplevet nogen så intolerante som Bjarke85. Alle hans indlæg er dybt fordomsfulde både overfor thaier, prostituerede og danskere der er gift med Thaier. Samtidig lover han gud og hvermand tæsk hvis de siger noget han ikke kan lide. Jeg kender ikke manden men formoder at det bunder sikkert i en række faktore, så som dårlig opvækst, usikkerhed, stoffer, steroider og det faktum at han er flov over at have en thai kone. Klart jeg ikke ville sige den slags til ham personligt, hvilket fornuftigt menneske ville gøre det overfor hans slags. Han har trods alt advaret os med at han ikke kan styre sig selv og ikke har moralske skrubler over at tæve folk. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 06/03-2014 05:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
godt sagt tomdk jeg er enig og hans sidste bemærkning om nu gider han ikke mere må vi så håber holder denne gang der er jo mange ting at undre sig over fra en mand med 2 jobs for at få penge nok i kassen til sit og kones forbrug og alligevel kan side næsten døgnet rundt her og kakelere på alt og alle og fremstille sig selv over alle andre hygge her fra sattahip |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 06/03-2014 06:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
@TomDK skriver "Klart jeg ikke ville sige den slags til ham (Bjarke85) personligt, hvilket fornuftigt menneske ville gøre det overfor hans slags." TomDK det ville jeg hvis det ellers var som du skriver...(Vi er jo ikke alle sammen tøsedrenge og gemmer os bag en tegning / ølflaske / dårlig avater eller lign (sorry Frank) (off tropic)
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/03-2014 07:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
@bjarke, Jeg prøver bare at sige at du ikke behøver bekrymrer dig om thailandske prostitueret. Vi deler samme empati for den thailandske befolkning og det har jeg respekt for, desuden bør man behandle kvinder pænt og med respekt uanset kvindens erhverv, men der er virkelig ingen grund til at have ondt af dem og slet ikke at blive uvenner over en diskussion som denne. Emnet og diskussionen er ligeså ældgammel som erhvervet... De har et valg, de ved hvad de gør og en pæn del af dem er faktisk ikke de mest behagelige typer selvom de virker sådan...omkring fattigdom skal man også huske på at deres soap tv serier og hele reklame industrien er med til at skabe behov som befolkningen slet ikke har...disse reklamer og serier kan få enhver til at føle sig fattig...i vesten ved vi allerede at fattigdom ikke er et spørgsmål om penge og materialle ting. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/03-2014 07:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Godt sagt, JS. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 06/03-2014 07:54
|
TomDK du ramte sku plet, jeg har haft det forfærdeligt og jeg er både på stoffer og steroider hver dag. som man siger : Deca, test og kokain - så bliver du et ondt svin Nu fik dig og viggo da skrevet et langt indlæg hver, som handlede om mig og ikke tråden, godt klaret Jeg kunne ikke være mere ligeglad. Som du selv siger, ville du aldrig sige så noget til mit ansigt. Så jeg kan ikke tage mig af, hvad du siger rundt på nettet om mig eller i din daglig stue.. Der bliver også snakket meget dårligt om Kongen uden for hans nærvær men ikke så ofte i hans nærvær Sådan er det jo JS. Hvem jeg har ondt af, er vel helt og aldeles op til mig. Jeg har ikke mistet samvittigheden over en periode på 10+ år, men det siger i jo så alle sammen at jeg gør, vi må se om 7-8 år, om det er sandt. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 06/03-2014 09:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
uha nu er bjarke sgu blevet konge, men konge af hvad det kan der være mange meninger om højt at flyve uden at ha det i noget er der nogen der har set og hørt om så stor ubegrundet selvophøjelse eller |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 06/03-2014 09:39
|
bjæf bjæf lille viggovax. Du lyder som en fin lille skødehund! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/03-2014 09:41
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Webmaster skrev: Lad os nu komme tilbage til udgangspunktet i tråden, nemlig indholdet i trådens første indlæg. De drillerier om hvem der ved mest og mindst og hvem der er stærkest og svageste osv i den dur hører ikke rigtig til. Husk nu venligst allesammen at gå efter bolden og ikke efter manden. Emnet er udlændinge i Århus-området som sælger sex, ikke hvordan vi spender ben for hinanden herinde. - ADMIN - Lad os nu debattere ordentlig herinde så det ikke bare ender i det rene personfnidder og pis og papir. Tak - ADMIN - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/03-2014 09:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Bjarkes eksempel var en lignelse. Intet andet. Ingen grund til at extrapolere herpå. Samtidig nærer jeg sympati over for: Lad være med at sige noget til folk på debatfora, som du ikke ville sige til dem face to face. Det vil give en meget bedre debattone helt generelt. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 06/03-2014 09:44
|
Helt enig Webmaster. Det eneste jeg ser fra TomDK og Viggovax, er svinere til mig, om min opvækst og alt muligt.. De har ikke et eneste indlæg i tråden, som enten svare på andres indlæg, kommer med en holdning til emnerne i tråden eller andet. Det samme med franks spam om steroider, som du dog slettede kan jeg se.. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 06/03-2014 09:48
|
rinpoche skrev: Bjarkes eksempel var en lignelse. Intet andet. Ingen grund til at extrapolere herpå. Samtidig nærer jeg sympati over for: Lad være med at sige noget til folk på debatfora, som du ikke ville sige til dem face to face. Det vil give en meget bedre debattone helt generelt. Tak Rinpoche for det indlæg. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/03-2014 09:51
|
Bjarke85 skrev: Helt enig Webmaster. Det eneste jeg ser fra TomDK og Viggovax, er svinere til mig, om min opvækst og alt muligt.. De har ikke et eneste indlæg i tråden, som enten svare på andres indlæg, kommer med en holdning til emnerne i tråden eller andet. Det samme med franks spam om steroider, som du dog slettede kan jeg se.. Jeps, det er forkert af dem. Ligesom når alle andre end dig selv bare er nogle gamle klamme svin eller hvad det er du plejer at sige. Pointen er at den slags hører ikke til i en seriøs debat, en debat hvor vi ikke nødvendigvis skal være enig men trods alt debattere ordentlig med hinanden. En debat kan også nogen gange flytte synspunkter, holdninger, indsigt, viden og tilgang til tingene. Men vi kan altså ikke debattere ordentligt når debat ryger ned på sådan et plan hvor alle andre bare er gamle svin, skal have nogle på trynen, på stoffer, på steroider, er et ungt fjols osv i den dur - i ved alle hvad jeg mener. Lad os nu gerne være rygende uenige, men uenige på en ordentlig måde. Det burde sgu' ikke være så svært. Ingen nævnt, ingen glemt. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 06/03-2014 09:53
|
Jeg er enig i, at mit sprogbrug ikke altid er fint, og at jeg forsvare mig med nogengange grove gloser og vendinger. Men jeg deltager ALDRIG i en tråd, hvor jeg kun kommer med svinere til en bruger, og ellers ikke har forholdt mig til diskussionen. Det ser du gang på gang, at folk lige hopper ind i en tråd, sender mig en sviner og ellers ikke deltager i debatten. Og jeg syntes ærlig talt der er kæmpe forskel. Selvom vi er enige om begge dele er forkert. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/03-2014 10:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Bjarke85 skrev: Jeg er enig i, at mit sprogbrug ikke altid er fint, og at jeg forsvare mig med nogengange grove gloser og vendinger. Men jeg deltager ALDRIG i en tråd, hvor jeg kun kommer med svinere til en bruger, og ellers ikke har forholdt mig til diskussionen. Det ser du gang på gang, at folk lige hopper ind i en tråd, sender mig en sviner og ellers ikke deltager i debatten. Og jeg syntes ærlig talt der er kæmpe forskel. Selvom vi er enige om begge dele er forkert. Tråden her ændrede for længe siden emne fra noget seriøst til en gang "se mig" tråd fra din side. Du svarer ikke på kommentarer hører ikke på folks argumenter og truer med tæsk når du bliver sagt imod. Når man agerer på den måde så må man forvente at der er folk der svarer igen. Jeg kunne sagtens komme med mine holdninger til dine udfald men de er gang på gang blevet kommenteret af andre uden du reagerer på dem så hvorfor skulle det hjælpe jeg gentager dem. Jeg synes det er et nedværdigende menneskesyn du udviser og der er også tydelig mangel på forståelse og indsigt i mange af dem. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/03-2014 10:27
|
Sket er sket, lad os nu prøve at komme tilbage til udgangspunktet i debatten og hele grundidéen med denne side.
Med venlig hilsen
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 06/03-2014 11:41
|
Jamen TomDK, du er jo slet ikke en del af debatten, hvorfor føler du så du skal svine mig til, med dårlig opvækst, stoffer og steroider ? Ja jeg har skrevet gamle klamme svin. Men har jeg nævnt dig ? Hvis du føler du skal svine mig til, fordi du er stødt over det jeg skrev. Må det jo være fordi du er en af de gamle klamme svin eller ? Fordi jeg har ikke nævnt dig overhovedet. Det giver ingen mening og gavner INTET at hoppe ind i en tråd, skrive en sviner der ikke handler om noget som helst.. Om end sprogbruget nogengange bliver groft, så diskutere vi andre da i det mindste med hinanden. Det du gør er bare ren dumhed og ligegyldigt. Men ja, lad os vende tilbage til debatten, hvis der er mere at skrive om det. |
|
Spring til debat: |