Se indlæg
Min støvsuger er fra Thailand og hun hedder Nan
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 03/07-2013 06:46
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hos den tidligere teaterdirektør og storcharmør, Klaus Pagh, er der ikke store chancer for, at der flytter en robotstøvsuger ind i hjemmet i Hellerup. - Sådan en har jeg i forvejen. Den er fra Thailand. Hun hedder Nan, griner Klaus Pagh smørret og tilføjer: Det er min kone. Jeg tror, jeg ville foretrække en, hvor jeg selv støvsugede. Eller også ville jeg ansætte en dame eller en herre, siger den 78-årige skuespiller, der blev gift med sin 45 år yngre thailandske hustru for fem år siden. Læs nærmere på: BT Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 03/07-2013 13:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Webmaster skrev: Hos den tidligere teaterdirektør og storcharmør, Klaus Pagh, er der ikke store chancer for, at der flytter en robotstøvsuger ind i hjemmet i Hellerup. - Sådan en har jeg i forvejen. Den er fra Thailand. Hun hedder Nan, griner Klaus Pagh smørret og tilføjer: Det er min kone. Jeg tror, jeg ville foretrække en, hvor jeg selv støvsugede. Eller også ville jeg ansætte en dame eller en herre, siger den 78-årige skuespiller, der blev gift med sin 45 år yngre thailandske hustru for fem år siden. Læs nærmere på: BT Det får mig til at tænke på Tobias Dybvad i et standup show om en Ole Wedel Nielsen. Hvor Tobias Dybvad brugte udtrykket au pair kone. Klippet kan ses på youtube. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
flyer |
Lagt på d. 03/07-2013 16:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Tja... Så er vi dernede igen igen, tænk at være så stor en mand og så alligevel være så snot dum at høre på, den stakkels lille kone, hun varter sikker ham op i hoved og røv og det er så takken, at blive udstillet i avisen. Ikke flere klapsalver til Klaus Pagh herfra!!! Idiot!!! Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Longway |
Lagt på d. 03/07-2013 16:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Endnu en negativ udtalelse, som er med til at opretholde visse fordomme. " Stor mand " nej, han er en lille betaendt nar. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
PeterS |
Lagt på d. 03/07-2013 18:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 231 |
Har alle mistet deres humoristiske sans. Manden gør efter min mening nar af politikernes evner i ældre velfærd. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/07-2013 19:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
PeterS skrev: Har alle mistet deres humoristiske sans. Manden gør efter min mening nar af politikernes evner i ældre velfærd. Efter min mening siger han, hvis staten svigter, så bare køb en ung smuk thai. Hvilket ikke just gavner på fordommene som andre også pointere. Han har nok ment det for sjov, men det er nu lidt vulgært og klamt, når man tænker på han er 78 og hun er 33 :S til hendes held, har han godt med penge, og dør nok inden for en kort årrække (kan man håbe) |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 03/07-2013 19:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Longway skrev: Endnu en negativ udtalelse, som er med til at opretholde visse fordomme. " Stor mand " nej, han er en lille betaendt nar. Da Bertel Haarder var minister i AFR regeringen, puste han også liv til visse fordomme med denne citat. "så tag en udlænding som din kone, En lille villig, taknemlig gås! Så tag til Malmø og skrot den gamle" Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/07-2013 19:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
Thomas72 skrev: Longway skrev: Endnu en negativ udtalelse, som er med til at opretholde visse fordomme. " Stor mand " nej, han er en lille betaendt nar. Da Bertel Haarder var minister i AFR regeringen, puste han også liv til visse fordomme med denne citat. "så tag en udlænding som din kone, En lille villig, taknemlig gås! Så tag til Malmø og skrot den gamle" Hahaha, har han seriøst udtalt det ? Den mand er så splitter ragende gal i skralden at det er helt sjovt |
|
|
PeterS |
Lagt på d. 03/07-2013 19:59
|
Bjarke85 skrev: PeterS skrev: Har alle mistet deres humoristiske sans. Manden gør efter min mening nar af politikernes evner i ældre velfærd. Efter min mening siger han, hvis staten svigter, så bare køb en ung smuk thai. Hvilket ikke just gavner på fordommene som andre også pointere. Han har nok ment det for sjov, men det er nu lidt vulgært og klamt, når man tænker på han er 78 og hun er 33 :S til hendes held, har han godt med penge, og dør nok inden for en kort årrække (kan man håbe) Ja hvem er det der har fordomme? Og at ønske Klaus Pagh død er da ikke en fordom, men et fromt ønske. Mener du virkelig at thai kvinder er til salg? |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 03/07-2013 20:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
nu kunne det jo være, at Klaus Pagh ville være morsom, det er jeg sikker på han vilde han sagde det jo med et smil,måske fordi han vidste, at mange havde ondt et vidst sted på grund af aldersforskelden ........ |
|
|
flyer |
Lagt på d. 03/07-2013 20:38
|
PeterS skrev: Bjarke85 skrev: PeterS skrev: Har alle mistet deres humoristiske sans. Manden gør efter min mening nar af politikernes evner i ældre velfærd. Efter min mening siger han, hvis staten svigter, så bare køb en ung smuk thai. Hvilket ikke just gavner på fordommene som andre også pointere. Han har nok ment det for sjov, men det er nu lidt vulgært og klamt, når man tænker på han er 78 og hun er 33 :S til hendes held, har han godt med penge, og dør nok inden for en kort årrække (kan man håbe) Ja hvem er det der har fordomme? Og at ønske Klaus Pagh død er da ikke en fordom, men et fromt ønske. Mener du virkelig at thai kvinder er til salg? Tag skyklapperne af, 114 indlæg på 7 uger.... hmm provo eller debatør? fordomme længe leve... Redigeret af flyer d. 03/07-2013 20:39 Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/07-2013 20:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Ja da thai kvinder er til salg bare se alle de stakler herinde,som har købt sig en kone derude Men ok det er noget andet end feks.klaus pagh,han har jo mange penge,så skal man svines til |
|
|
flyer |
Lagt på d. 03/07-2013 20:40
|
chaingmai skrev: nu kunne det jo være, at Klaus Pagh ville være morsom, det er jeg sikker på han vilde han sagde det jo med et smil,måske fordi han vidste, at mange havde ondt et vidst sted på grund af aldersforskelden ........ Gyng du bare videre... Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
flyer |
Lagt på d. 03/07-2013 20:43
|
sonny skrev: Ja da thai kvinder er til salg bare se alle de stakler herinde,som har købt sig en kone derude Men ok det er noget andet end feks.klaus pagh,han har jo mange penge,så skal man svines til Ja eller også skal man tænke sig om inden man lukker munden op... Det kunne du jo også prøve, hvis du har den mulighed.... Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
Longway |
Lagt på d. 03/07-2013 20:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Sonny. Det har jo intet at goere med hvor mange penge hvem har, og hvilke stakler herinde som efter din overbevisning har koebt en kone. Det drejer sig om en dumsmart bemaerkning. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 03/07-2013 20:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Det er sikkert sagt med et lille smil i mundvigen men hold da kæft hvor må det være mindre rart at skulle gå på gaden der hvor de nu bor.. Han burde nok have tænkt sig om inden han lukkede sådan lort ud.. men hvad det har han jo gjort før....NAR burde stå på ryggen af ham. Flyver du har så meget ret i indlæg 11. Jeg har været med på sidelinjen og også lagt mærke til div indlæg fra personen og SUK endnu en af slagsen...nej der er mere end 1. No names-no hard feelings. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
PeterS |
Lagt på d. 04/07-2013 04:38
|
og dør nok inden for en kort årrække (kan man håbe) Ja men så vil jeg da hoppe med på vognen og ønske Klaus Pagh død. Det er gode råd man kan finde på DTW. Og kald det bare provokationer. |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 04/07-2013 06:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
ak ja, at sige man har en kone til og støvsuge er helt forkert................ men ,at ønske et andet meneske død er helt i orden................ så gynger vi igen.... |
|
|
PeterS |
Lagt på d. 04/07-2013 07:36
|
Ja Nan Er vel det thailandske svar på Jannie Spis, som ikke ser ud til at lide nød. http://www.dr.dk/...095829.htm Men hvad skal vi dog med Bjerrehus, Thisted og Bubber når vi har masser herinde der kan forarges. Og jeg vil garantere for at mange thaier gerne ville bytte med Nan. Klaus Pagh er jo ikke noget monster, men et meget behageligt menneske som, så mange andre har fundet hans kærlighed i/til en thai, og det er vel ikke så ringe enda. |
|
|
waree |
Lagt på d. 04/07-2013 09:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 304 |
helt korrekt skrevet PeterS |
|
Spring til debat: |