Se indlæg
Tracking af turister i Thailand
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/05-2018 16:59
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
A computer database is being developed to store information about foreigners to help authorities keep track of them while they are in Thailand, defence spokesman Kongcheep Tantravanich says. Tourists, investors and migrant workers are the core groups Thai security authorities want to better monitor with the help of the new database system, Lt Gen Kongcheep said. This is part of the government's internal security reform and measures to prevent and resolve transnational crimes and terrorism, said Lt Gen Kongcheep after a Wednesday meeting of the government's fifth pubic administration reform steering committee, chaired by Deputy Prime Minister and Defence Minister Prawit Wongsuwon. Updates on the development of the database were acknowledged by Gen Prawit, Lt Gen Kongcheep said. The Ministry of Digital Economy and Society is advising the team developing the database to ensure it will be linked to other systems containing information about foreigners to better keep tabs on them from when they enter Thailand until they leave the country, he said. While waiting for the new database to be completed, law enforcement authorities have been assigned to step up crackdowns on foreigners staying illegally in Thailand, he said. The Interior Ministry, Tourism and Sports Ministry and Social Development and Human Security Ministry are being assigned to carry out a survey on where foreigners are staying and keep a record of them, he said. Gen Prawit said the government will no longer tolerate any form of human trafficking, Lt Gen Kongcheep said. Links: - https://www.bangk...e-ministry - https://www.faceb...09/?type=3 En våd drøm for Erich Honecker og Walter Ulbricht med flere..... Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 22/05-2018 13:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Tracking af turister, held og lykke med det. Jeg har aldrig en forlods booking, finder blot noget henad vejen. Det synes jeg er det fedeste, og de gange jeg er blevet bedt om at fremvise et pas? Haha. Ved godt det er en regel, men den bliver håndhævet meeeget lemfældigt på de steder jeg nu engang indfinder mig. Jeg har også oplevet på lidt mere fancy steder - når jeg har drengene med - at blive spurgt om: "med eller uden kvittering"? Uden kvittering, tak. Så blev vi blot lempet ind uden nogen som helst registrering og selv klart til en betragtelig lavere pris. Tracking me? 5555 |
|
|
jh |
Lagt på d. 22/05-2018 13:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Det er fanme snart ved at være tilstande i Thailand som det var i de gamle kommunist lande.Ku de så finde en nem måde at gøre det på.Men nej bunker af papir og folk der arbejder med det.Hvis de en dag skal have fundet noget om en person tror jeg det bliver umuligt for dem. |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 22/05-2018 13:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
jh skrev: Ku de så finde en nem måde at gøre det på.Men nej bunker af papir og folk der arbejder med det.Hvis de en dag skal have fundet noget om en person tror jeg det bliver umuligt for dem. Næ du... De er såmen ved at lave en database til registreringen... Ikke noget papir her... hahahaha The Ministry of Digital Economy and Society is advising the team developing the database to ensure it will be linked to other systems containing information about foreigners to better keep tabs on them from when they enter Thailand until they leave the country, he said. |
|
|
jh |
Lagt på d. 22/05-2018 17:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Nå så bliver det vist ikke min tid her jorden tror jeg,der er lange udsigter så. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 22/05-2018 17:50
|
Ja overvågning af turister. Det er sikkert den spæde offentlige spiselige undskyldning for at få sat gang i det. Og så kommer total overvågningen af hele befolkningen så snigende oveni som en tyv om natten. Lidt ligeså vi i Danmark fik indført lovgivning mod terror efter 11. sep. 2001, og så lige mod resten af befolkningen også. Men det blev der ikke snakket så højt op, kun den spiselige del vi alle kunne være enig om snakkede man højt om. Kina er ret langt fremme med ansigtsgenkendelse med videre allerede, også længere fremme end vi er herhjemme i Danmark. Værsgo: Så mon ikke diktaturet i Thailand skelner lidt mod Kina i dette spørgsmål. De har i hvert fald en stor interesse i at kunne følge/undertrykke befolkningen endnu mere end i dag. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 26/05-2018 23:24
|
Lidt mere om emnet: - https://www.techj...echnology/ - https://www.faceb...f=mentions Med venlig hilsen
|
|
vandango |
Lagt på d. 27/05-2018 18:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Hæ hæ hæ står i militær hospitalets computersystem, på skærmen er der link til mange af mine oplysninger, føler mig rigtig glad og godt tilpas ved det. |
|
Spring til debat: |